۱۳۹۱ مهر ۱۲, چهارشنبه

راز پولدار شدن و ثروت او در چیست؟

 

راز پولدار شدن و ثروت او در چیست؟

راه ثروتمند شدن تنها داشتن پدر پولدار و رسیدن به یک ارثیه کلان نیست. حتی اگر بهترین و ماهرترین کارشناسان و مشاوران مالی را در کنار خودتان داشته باشید باز هم ممکن است با اشتباهاتی هر چند جزئی همه شان را بر باد دهید. میلیونرها تکنیک های رفتاری را در زندگی شان رعایت می کنند که مردم عادی از آن بی خبر هستند. برای مثال، پولدارها هیچ وقت فکر نمی کنند و نمی گویند: «من نمی توانم» بلکه از خود می پرسند: «چگونه می توانم؟» شاید نتوانید فراتر از افق ثروت خود را ببینید اما باید باور داشته باشید که ثروت شما در چشمه ای که آن را نمی بینید و نمی دانید کجاست، می جوشد و آن چشمه و کل ثروت شما در آنجاست.

● تشکر کن و بپذیر

تصور کنید در صف پرداخت یک فروشگاه هستید، مقداری خرید کرده اید و برای پرداخت پول نوبت شما شده است، پولی که همراه شماست ۱۰۰ هزار تومان است اما خرید شما ۱۰۲هزار تومان شده است، ناراحت می شوید و تمام جیب های لباس تان را می گردید، یک نفر از پشت سرکه قصد فضولی هم ندارد شاهد ماجراست و به شما ۲هزار تومان می دهد، چه کار می کنید؟

الف) زیر لب چیزی می گویید:خیلی ممنون نیازی نیست. اجناس را سر جای شان می گذارید و از خجالت فورا از فروشگاه خارج می شوید.

ب) چیزهایی که بیشتر لازم دارید برمی دارید و بقیه را پس می دهید.

ج) با کمال احترام از آن فرد تشکر می کنید و پول را قبول می کنید و با خریدتان به خانه می روید و از خداوند و تمام کائنات به خاطر این هدیه کارگشا سپاسگزاری می کنید.

اگر جواب شما گزینه ج است باید به شما تبریک بگویم، دارید به پولدار شدن نزدیک می شوید. چون شکرگزاری و دریافت هدیه یکی از قانون های ثروتمند شدن است. قوانین را رعایت کنید و اصلا آن ها را نشکنید، باید با آغوش باز، نعمت ها و یاری دیگران را بپذیرید و شکر آن را به جا بیاورید. برای مثال برای هر قبضی که پرداخت می کنید یا هر چکی که می نویسید یک یادداشت تشکر بنویسید.

● هدف ثروتمند شدن نیست

وقتی در یک مصاحبه از خانم اپرا وینفری(مجری معروف و یکی از زنان ثروتمند) سوال کردند که راز ثروتمندی شما در چیست؟ پاسخ داد که هرگز برای پول و میلیونر شدن تلاش نکرده است بلکه هدف او کمک به دیگران بوده که به دلیل همین هدف ثروت به صورت ناگهانی به سمتش سرازیر شده است. یادتان باشد اگر ثروتی هم ندارید می توانید از راه های دیگر به دیگران کمک کنید و دروازه های ثروت را به سمت تان باز کنید. یک لبخند هدیه دهید، دست یاری به دیگران بدهید، دوستان تان را در آغوش بگیرید، به اندازه یک ساعت از درآمد خود را به امور خیریه اختصاص دهید، برای سالمندان یا بیماران کتاب و مجله بخوانید و به ملاقات آن ها بروید. مقدار پولی که می بخشید مهم نیست، مهم نیت شماست همیشه یادتان باشد بخشش به بازپس گرفتن ختم می شود. همه می دانند که بخشش واقعی برای بازپس گرفتن صورت نمی گیرد اما این یکی از قوانین است، یادتان باشد برای رسیدن به هدف قوانین را نشکنید.

● خلأ ایجاد کن

تا حالا عادت داشتید اشیای بدون مصرف را انبار کنید؟ و فکر کنید یک روزی شاید به کارتان بیاید؟ آیا برای تان اتفاق افتاده که پول های تان را جمع کنید و به این خاطر که فکر می کنید در آینده شاید به آن محتاج باشید خرجش نکنید؟ تا حالا شده لباس های تان، کفش های تان، لوازم منزل و آشپزخانه تان و چیزهای دیگر را که حتی یک بار هم از آن ها استفاده نکردید انبار کنید؟ درون خودتان چطور؟ تا الان پیش آمده خاطره خشم ها، ترس ها، جدایی ها و چیزهای دیگر را به خاطر بسپارید؟ باید به شما بگویم تا الان سخت در اشتباه بودید. دیگر به این کار ادامه ندهید! شما برخلاف مسیر کامیابی خودتان حرکت می کنید. جا باز کنید. فضای خالی، تا اجازه دهید چیزهای جدید و نو به زندگی تان وارد شوند. باید خود را از شر چیزهای بی مصرف که در شما و در زندگی تان هستند خلاص کنید تا کامیابی را به زندگی تان دعوت کنید. تا وقتی در جسم و روح خودتان احساسات بی فایده را نگه می دارید، نمی توانید جای خالی برای موقعیت های تازه به وجود آورید. با این فکر شما ۲ پیغام را به مغزتان و زندگی تان می فرستید که به فردا اعتماد ندارید و شایسته چیزهای خوب و تازه نیستید. به همین دلیل با انبار کردن همه چیزهای غیر قابل مصرف خودتان را سر پا نگه داشته اید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آمار yourkala.com